MARKETING
MARKETINGOVÝ AUDIT
-
audit firemního marketingu a marketingových činností, zaměřujeme se zejména na matici efektivita vs. náklady.
MARKETINGOVÉ VÝZKUMY
-
kvantitativní výzkumy (analýza značek, analýza nákupního chování, preference zákaznických potřeb, spokojenost s produkty a službami, tržní potenciál, komunikační kanály, …).
-
kvalitativní výzkumy (focus group, hloubkový rozhovor).
-
měření spokojenosti zákazníků - Mystery Shopping* - je metodou hodnocení práce personálu prostřednictvím osobní návštěvy Mystery Shoppera na jednotlivých prodejních místech.
-
Mystery Calling - monitorujeme kvalitu telefonické komunikace pracovníků (nejen call centra).
-
Mystery Emailing - sledujeme úroveň emailové komunikace pracovníků se zákazníky.
-
Mystery Delivery – kontrolujeme plnění standardů při doručování zásilek.
-
Speciální výzkumy - možnost propojení všech forem Mystery, popř. kombinace s jinými výzkumy, srovnání úrovně s konkurencí (benchmark), kontrola a hodnocení merchandisingových a jiných promo akcí, pořizování audio nahrávek pro účely coachingu a přesnějšího hodnocení prodejců.
MYSTERY SHOPPING
- Je celosvětově osvědčená a využívaná metoda výzkumu trhu zaměřena na zkoumání spokojenosti zákazníků, kvalitu prodeje a zákaznického servisu.
- Je založena na porovnávání kvalitativních a kvantitativních informací.
- Poskytuje komplexní informace o stavu kvality obsluhy zákazníků, jejich slabá místa a navrhuje konkrétní oblasti pro zlepšení.
- Spokojený zákazník je loajální, vrací se a svůj dojem sděluje dalším potenciálním zákazníkům.
- Společnosti, kterým dodáváme naše analýzy a informace, si pak cíleně vylepšují systém zaškolování a odměňování svých zaměstnanců. Mystery Shopping je investicí do rozvoje společnosti, zvýšení ziskovosti a vylepšení image značky.
- Data jsou zpracována matematicko-statistickými postupy s využitím vlastního speciálního software FIS.
KOMPLEXNÍ ANALÝZA TRHU
- analýza makroprostředí (PEST analýza - analýza politického a legislativního, ekonomického, sociálně-kulturního a technologického prostředí).
- analýza mikroprostředí (firma a její okolí – konkurence, konkurenční benchmarking, dodavatelé, odběratelé).
ANALÝZA FIREMNÍCH ČINNOSTÍ
- analýza, revize a optimalizace modelu řízení firmy (výkonnost obchodní sítě, výkonnost procesů, struktura a fungování obchodu, kvalita vztahů, spokojenost a loajalita zákazníků, obchodní a prodejní kompetence zaměstnanců, audit manažerských a odborných kompetencí, postoje a motivace obchodníků).
- kontrola a hodnocení výkonu obchodu.
- SWOT analýza (silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení firmy).
- personální analýza
- finanční analýza
MARKETINGOVÉ STRATEGIE
- návrh optimální marketingové strategie pro působení firmy na trhu, eventuálně provádíme revizi stávající firemní strategie.
MARKETINGOVÝ PLÁN
- produkt, forma a plán prodeje, kontroling a reporting
- distribuční cesty
- cenová politika
- marketingová komunikace (reklama, podpora prodeje, Public Relations, ...)